يکشنبه, 18 شهريور 1403
  • ساعت : ۲۲:۱۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۰۲ 
  • تعداد بازدید : 148
همكاری شهرداری و جمعیت هلال احمر تقویت می شود
در جلسه ای که با حضور حسین عربی رییس جمعیت هلال احمر شهریار باشهردار شهریار برگزارشد بر تقویت همکاری دو جانبه در خصوص اموزش همگانی ، ایمنی و امداد تاکید شد.
علی ملکی در این جلسه بااشاره به اهمیت مدیریت بحران در حوداث و صوانح طبیعی و غیرمترقبه برلزوم همکاری مدیریت شهری با هلال احمردر پیشگیری و امداد و نجات تاکید کرد.

وی ارتقاء سطح دانش و آگاهی شهروندان ،تقویت مشارکت و همکاری مردمی ، پیشگیری از آسیب پذیری و تقویت راه های امداد و نجات و ارتقاء تاب آوری شهری در حوادث و سوانح را از مسایل و موضوعات مهمی دانست که نیازمند همکاری مدیریت شهری و هلال احمر و هم افزایی این دو نهاد مردمی دانست.

وی حضور داوطلبانه ، مردمی و مشارکت اجتماعی در این نهاد مقدس را نقطه قوت جمعیت هلال احمر دانست وازآمادگی شهرداری جهت توسعه و تقویت همکاری ها خبر داد.حسین عربی رییس جمعیت هلال احمر نیز در این جلسه بااشاره به استقبال خوب مردم و به ویژه نوجوانان و جوانان از فعالیت های داوطلبانه هلال احمر برآموزش همگانی در زمان وقوع حوادث و آموزش خودامدادی و دیگرامدادی اصولی تاکید و همکاری شهرداری و هلال احمر را در تحقق این اهداف بسیار موثر و لازم دانست.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0