در این برنامه که به مدت چند ساعت به طول انجامید، مدیران شهری ضمن شنیدن دقیق مشکلات شهروندان، دستورات لازم را برای بررسی و رفع آنها صادر کردند.
موضوعاتی نظیر مسائل مربوط به خدمات شهری، آسفالت معابر، فضای سبز، سد معبر و ساخت و سازهای غیرمجاز از جمله مهمترین دغدغههایی بود که شهروندان با مدیران در میان گذاشتند.
مدیر بازرسی شهرداری شهریار در حاشیه این برنامه، ضمن قدردانی از مشارکت شهروندان در پیگیری مسائل شهری، گفت: “سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی موثری میان شهروندان و شهرداری است و ما تلاش میکنیم با استفاده از این ظرفیت، به صورت مستمر و نظاممند به مشکلات مردم رسیدگی کنیم.”
مدیر منطقه ۴ نیز با تاکید بر اهمیت ارتباط مستقیم با شهروندان، اظهار داشت: “حضور در سامانه ۱۳۷ فرصتی مغتنم برای شنیدن بیواسطه دغدغههای مردم و ارائه راهکارهای عملی برای حل آنها است. امیدواریم با تداوم این برنامهها، بتوانیم رضایت شهروندان را بیش از پیش جلب کنیم.”
شهرداری شهریار همواره تلاش کرده است با بهرهگیری از ابزارهای نوین ارتباطی، زمینه را برای مشارکت فعال شهروندان در اداره شهر فراهم آورد. سامانه ۱۳۷، وبسایت شهرداری و شبکههای اجتماعی از جمله بسترهایی هستند که شهروندان میتوانند از طریق آنها با مدیران شهری در ارتباط باشند و نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنند.


.jpeg)
