• ساعت : ۰۶:۱۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ 
  • تعداد بازدید : 349
میدان میوه و تره بار آماده بهره برداری می گردد.
درجلسه شورای معاونین شهرداری شهریار بر آماده سازی طرح و پروژه های عمرانی به ویژه میدان میوه وتره بار برای هفته دولت تاکید شد.
علی ملکی شهردار شهریار درجلسه شورای معاونین که با حضورمعاونان، مشاوران و مدیران واحد های مختلف شهرداری برگزارشد برهماهنگی و تعامل همه واحدهای شهرداری بر توسعه فعالیت های عمرانی و زیربنایی وتسریع در خدمات رسانی به شهروندان تاکید کرد

وی احداث پروژه مشارکتی میدان میوه و تره بار در ۲۷ هکتار رااز جمله پروژه های زیربنایی شهری دانست که به نیاز مردم منطقه جهت توزیع و ارسال میوه و تره باربه سراسر ایران در یک فضای مناسب و استاندارد پاسخ می دهد و لازم است با هماهنگی واحدهای مختلف شهرداری و بارفروشان زمنیه بهره برداری و افتتاح از این پروژه در هفته دولت فراهم گردد . وی افزود: شهریار دارای شرایط مناسب برای سرمایه گذاری و توسعه شهری است ومدیریت شهری از سرمایه گذاری در بخش های مختلف شهری استقبال می کند ودر این راستا لازم است معاونت سرمایه گذاری و شهرسازی اراضی و املاک مناسب و مستعد را شناسایی وزمنیه جذب سرمایه گذاراز طریق فراخوان رافراهم کنند. سنددار کردن املاک و اراضی شهرداری ، پیگیری و تاکید برتامین سرانه های عمومی توسط تعاونی ها وسازندگان در جهت تامین حقوق شهروندان و مطالبات مردم از دیگر مصوبات جلسه شورای معاونین بود.

 

14558 (3).jpg

14558 (1)_2_11zon.jpg

 

14558 (2).jpg

امتیاز :  ۴.۰۰ |  مجموع :  ۴

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0