• ساعت : ۱۹:۴۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ 
  • تعداد بازدید : 187
درجلسه شورای معاونین برتقویت حوزه سرمایه گذاری تاكید شد.
جلسه شورای معاونین شهرداری شهریار با حضور معاونین ، مدیران و مشاوران باهدف پیگیری وتسریع در خدمات رسانی برگزار شد. علی ملکی شهردارشهریار در جلسه شورای معاونین با اشاره به ضرورت تعامل، همکاری و هم افزایی واحدهای شهرداری در تحقق بودجه مصوب سال برارتقاء خدمات رسانی ،تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی تاکید کرد.
وی فعال شدن بیش ازپیش معاونت سرمایه گذاری، املاک و مستغلات و حوزه حقوقی جهت برنامه ریزی وبهره برداری مناسب از فرصت ها و ظرفیت های های سرمایه گذاری و درآمدزایی را خواستار شد و گفت :تعیین تکلیف برخی از اراضی و املاک شهرداری جهت سرمایه گذاری ،تغییرکاربری اصولی برخی از اراضی، سند دار کردن املاک وتهیه نقشه جامع مرکز میدان میوه و تره بار از جمله طرح ها وبرنامه هایی است که لازم است در دستور کار معاونت ها درسالجاری قرارگیرد.

ملکی تقویت پاسخگویی الکترونیکی و مکانیزه کردن مکاتبات اداری، تعیین تکلیف پسماندهای ساختمانی در زمان صدور پروانه ساختمانی ،ایجاد فضای سبز و زیباسازی ورودی های شهری و تقاطع های غیرهمسطح و نیز آسفالت ، لکه گیری و خط کشی معابر را از دیگر اولویت های مدیریت شهری در سالجاری برشمرد.

وی مشارکت و همکاری شهروندان در توسعه همه جانبه شهری و احداث‌ پروژه های زیربنایی را مورد اشاره قرار داد و بر تقویت حوزه فرهنگی و اجتماعی در جلب مشارکت مردمی تاکید کرد.

14558 (3).jpg

14558 (1).jpg

 

14558 (2).jpg

11zon_mhs04637 (1).jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0