• ساعت : ۱۰:۲۲
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۸/۲۸ 
  • تعداد بازدید : 500
پیام تبریك روز پرستار شهردار شهریار
علی ملکی در پیامی سالروز ولادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار را تبریک گفت:
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شهریار ، علی ملکی در پیامی سالروز ولادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار را تبریک گفت:

پنجم جمادی الاول سالروز ولادت باسعادت عقیله بنی هاشم، پرچمدار نهضت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، حضرت زینب کبری سلام الله علیها بنام روز پرستار نامگذاری شده است.

بزرگ پرستاری که پس از تحمل مصیبت های بزرگ یک تنه بار سنگین پرچم پرافتخار ولایت را بر دوش گرفت و با صبر و بردباری و اقتدار و شهامتی که تاریخ نظیر آن را به خود ندیده توانست رسالت مهم پرستاری از نهضت عظیم و جاودان عاشورا و انتقال پیام آن به نسل ها و عصرهای بعدی را با موفقیت و سربلندی به سرانجام برساند. این روز فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به خدمات، ایثار و تلاش های با ارزش قشر خدوم، قانع و نجیب پرستاران است.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و ایثار، حضرت زینب سلام الله علیها به محضر تمامی پرستاران پر تلاش، بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و تلاش های ارزنده این قشر شریف در شهرشهریار ، ابراز داشته، توفیق روزافزون مقام و منزلت همه پرستاران زحمتکش را ازدرگاه خداوند متعال مسالت دارم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0