Sunday, September 8, 2024
  • time : 13:50
  • Date : Wed Jul 24, 2024
  • item visited : 197
توسعه پایدارشهری باهمكاری شهرداری و اتاق اصناف
در جلسه مشترک شهرداری شهریار با اتاق اصناف بر ساماندهی واحدهای صنفی ،ارتقاء مشارکت و همکاری ورونق کسب وکارها با هدف تحقق توسعه پایدار شهری تاکید شد.
علی بابایی معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری شهریار در این جلسه که باحضور رئیس و اعضاء هیأت رئیسه اتاق اصناف، مهدی ایران نژاد مدیردرآمدشهرداری وفاطمه عطایی رییس سازمان مدیریت پسماندبرگزارشد با اشاره به ضرورت همکاری وتعامل مدیریت شهری و اتاق اصناف وسایر دستگاه ها و‌نهادهای خدماتی در توسعه و عمران شهری گفت : صنوف و بازار بخش مهمی از اقتصاد شهری و نیازمردم است که بررسی چالش و مشکلات این واحدها می تواند به توسعه پایدارشهری کمک موثری نماید.

وی افزود: صنوف آلاینده و مزاحم ،دست فروشی و سد معبر، پرداخت به موقع عوارض کسب و پیشه ، صنوف غیرمجاز و فاقد پروانه ، ترافیک و حمل و نقل ، تامین امنیت ،بهداشت محیط ، بهسازی سیما و منظر شهری ،نظافت و پاکیزی محیطی و تولید پسماند و زباله ها از جمله چالش های و مسائل مهم پیش روی مدیریت شهری در حوزه اصناف است که امید است همچون گذشته با همکاری و تعامل خوب واحدهای صنفی ، شاغلان و فعالان این حوزه، شاهد اجرای قانون و ضوابط شهری با هدف رضایتمندی شهروندان و رونق کسب و کارها باشیم.

بابایی اضافه کرد: ارائه خدمات مناسب شهری به شهروندان واجرای پروژه های زیربنایی و تامین سرانه ها با مشارکت و همکاری مردم و به ویژه اصناف و کسبه قابل تحقق و پیگیری است و لازم است در این مسیر همکاری ها تقویت شده و موانع و چالش شناسایی ورفع گردد. وی آموزش و فرهنگ سازی در حوزه زباله و پسماند را از مسائل مهم شهری دانست و گفت : بهداشت عمومی،محیط زیست و سیمای شهری باتولیدزباله و انتقال و دفن پسماندها ارتباط داردو اصناف نیز با همکاری مناسب با مدیریت شهری نقش مهمی در تامین بهداشت ، نظافت شهری وسلامت شهروندان دارند.

رضا خلج رییس اتاق اصناف شهریار نیز در این جلسه بر همکاری و تعامل شهرداری و اصناف به عنوان دونهادخدماتی تاکید کرد واز آمادگی اتاق اصناف وصاحبان کسب و پیشه در جهت رفع چالش ها وکمک به بهسازی شهری و رونق کسب و کارها و اقتصاداصناف خبر داد.

 

photo12734431429.jpg

 

photo12734431436.jpg

 

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.8.0
    V6.1.8.0