Tuesday, October 22, 2024
  • time : 01:31
  • Date : Mon Oct 07, 2024
  • item visited : 147
توسعه شهری نیازمند مشاركت شهروندان است
درجلسه شورای معاونین بررعایت اصول شهرسازی ،توسعه پایدارشهری ومشارکت و همکاری شهروندان درارتقاء خدمات رسانی تاکید شد. علی ملکی در جلسه شورای معاونین که با حضور معاونین ،مدیران شهری و مشاوران برگزار شد برتوسعه کمی و کیفی پروژه های شهری وتحقق بودجه سال تاکید کرد.
وی دراین جلسه گفت : لازم است با بهبود ساختارمالی مدریریت هزینه ها،به سمت افزایش درآمدها و تحقق بودجه سال حرکت کنیم تا توسعه کمی و کیفی پروژه های عمرانی و خدماتی ،بهسازی سیما و منظرشهری و ارتقاء سرانه ها وامکانات شهری طبق برنامه ریزی شهری انجام گیرد.وی بازسازی و ترمیم معابرشهری، بهسازی پیاده روها، جدولگذاری و آسفالت و لکه گیری معابر را از جمله نیازهای اساسی شهری و مطالبات شهروندان دانست که در حال انجام است.

ملکی برخورد با تخلفات ساختمانی ،شناسایی گودبرداری های غیرمجاز و غیراستاندارد ، جلو گیری از دپوی مصالح ساختمانی در کارگاه های ساختمانی ودر مسیرمعابر عمومی را مورد تاکید قرار داد و از سازندگان ساختمانی و واحدهای ناظرشهری خواست مقررات ملی ساختمان را به دقت اجرایی کنند.

شهردار شهردار بهره گیری از ظرفیت ها و پتاسیل های بخش خصوصی در توسعه شهری و اجرای پروژه های مشارکتی را یادآورشد و گفت : مدیریت شهری ضمن استقبال از سرمایه گذاری بخش خصوصی دراجرای طرح های شهری،بسته های تشویقی و حمایتی را نیز در نظرگرفته است که احداث پارک بازی از جمله زمینه های سرمایه گذاری در شهریار است.

وی در پایان نقش مشارکت مردم در توسعه پایدار شهری و ارتقاء خدمات رسانی راحائز اهمیت دانست و بر لزوم بستر سازی و اطلاع رسانی مناسب و خلاقانه در این زمینه تاکید کرد.

 

1458000 (2).jpg

1458000 (3).jpg

1458000 (4).jpg

1458000 (5).jpg

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.8.0
    V6.1.8.0